Wydałeś niemałe pieniądze na idealny projekt strony internetowej, a teraz musisz zapełnić ją tekstem. Czy powinieneś zrobić to sam? W końcu o Ty znasz się najlepiej na Twoim biznesie, a z pisaniem również nie masz większych problemów. Czy jednak powinieneś zatrudnić profesjonalistę, który nie tylko stworzy treść, ale sprawi, że zacznie ona przyciągać klientów.

 

Kiedy warto samemu stworzyć teksty na stronę?

Tylko wtedy, kiedy masz naturalny talent do pisania i posiadasz dość sporą wiedzę na temat aktualnych trendów, SEO, potrzeb konsumentów, analizy ruchu i wielu innych aspektów. Prawda jest więc dość brutalna – dopóki sam nie jesteś copywriterem, to zapełnienie strony internetowej treścią bezpieczniej, wygodniej i – co wydaje się sprzeczne z intuicją – taniej jest zlecić profesjonalnej firmie wykonawczej. Dlaczego?

 

  • Praca jest wykonana szybko i bezproblemowo

Czy naprawdę w nawale obowiązków masz czas na to, żeby napisać kilka stron tekstu i to w taki sposób, by dbać o każde słowo? Ok, może zajęłoby Ci to „tylko” dwa wieczory, jednak czy treść będzie odpowiednia pod względem pozycjonowania i czy kogokolwiek zainteresuje? Zlecając to zadanie copywriterowi masz pewność, że wszystko zostanie ukończone w umówionym terminie.

 

  • Twoja strona pojawi się na wysokiej pozycji w wyszukiwarce

Zdajesz sobie sprawę, że miejsce w rankingu wyszukiwarki ma największy wpływ na to, jaki będzie ruch na Twojej witrynie. Optymalizacja jest koniecznością, jeśli chcesz konkurować w sieci. Jeśli Twoja strona nie znajduje się na pierwszej, maksymalnie drugiej stronie, to masz niewielkie szanse na to, że ktoś Cię znajdzie. A trudno się wzbogacić, gdy jest się prawie niewidzialnym.

 

  • Strona przekonwertuje odwiedzających w klientów

Chcesz, aby ludzie po wejściu na Twoja stronę byli zainteresowani produktami lub usługami, jakie im proponujesz. Nie wystarczy tylko to, że przeczytają kilka akapitów, przejrzą zakładki i wyjdą. Dobry tekst zachęca do wejścia w interakcję.

 

  • Dobra treść jest warta więcej niż reklamy

Twoja strona internetowa musi posiadać charakterystyczne cechy, które w jasny sposób wyróżnią Cię na tle konkurencji. Profesjonalna firma wykonawcza rozumie różnicę między zwykłym tekstem a takim, który będzie stanowił część Twojej marki. W ten sposób stworzy dla Ciebie kolejny sposób na zaprezentowanie Twojej unikalnej firmy.

 

  • W oczach klientów staniesz się profesjonalistą

Wchodząc na średniej jakości strony internetowe można zauważyć, że osoby, które pisały tam teksty, poczytały trochę o SEO i przyciąganiu uwagi klientów, a później wrzuciły wszystko do jednego worka, wymieszały i skleciły z tego treść. Wciskane są tam na siłę słowa kluczowe, które nijak mają się do opisów, lub co gorsza zostały użyte zły sposób. Taki tekst jest odstraszający i zamiast zachęcić, wzbudza jedynie politowanie klienta.

 

Sprawny i doświadczony copywriter wie, jak napisać tekst, który będzie zrozumiały, estetyczny i ciekawy, a jednocześnie bardzo dobrze wpłynie na wyszukiwanie strony. Dzięki temu każdy, kto wejdzie na Twoją witrynę, będzie wiedział, że właśnie spotkał profesjonalistę godnego zaufania. A jak dobrze wiesz, takim osobom zawsze chętniej zostawia się swoje pieniądze.

Nasza strona przechowuje małe pliki (cookie oraz local storage) w twojej przeglądarce. Pliki te używane są do poprawnego działania strony. Jeżeli nie chcesz z nich korzystać masz prawo do wyłączenia tych plików w swojej przeglądarce. Więcej o cookie